Supply Chain Assistent

Omschrijving

Over leapp

In 2011 is leapp gestart met één visie, één gedachte en één doel: marktleider worden in de verkoop van refurbished Apple-producten. Klanten van leapp kopen altijd een volledig refurbished product tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs met de service, kwaliteit en garantie van nieuw! Na een succesvolle doorstart in de zomer van 2018 richten we ons met een stabiele (en kleinere) organisatie weer op verdere groei. De bedrijfscultuur kenmerkt zich als gepassioneerd en informeel. Voor mensen met talent liggen er veel kansen om zich verder te ontwikkelen.

 

De afdeling Supply Chain is het hart van onze organisatie en zorgt ervoor dat onze refurbished Apple producten in onze winkels liggen. Vanuit deze afdeling worden de producten ingekocht en wordt het hele refurbishment traject nauwlettend in de gaten gehouden tot het moment dat de producten in onze winkels liggen. Ook de producten die om wat voor reden dan ook weer terugkomen vanuit de klant, worden door de afdeling Supply Chain begeleid. Om de werkzaamheden nog beter te kunnen laten verlopen zijn we op zoek naar een Supply Chain Assistant die de afdeling komt versterken. 

 

Wat ga je doen als Supply Chain Assistent?

-  Het invoeren van inkooporders, het up-to-date houden van ons ERP-systeem en (excel) overzichten;

-  Documenteren en opvolgen van claims richting onze leveranciers;

-  Maken van statusoverzichten en rapportages en opvolgen van acties;

-  Assisteren bij het maken van een orderplanning voor hardware en accessoires;

 Het verwerken van de dagelijkse verzendlijsten naar de winkels;

- Aanspreekpunt voor onze winkels bij vragen over leveringen of retouren;

-  Het analyseren en rapporteren van de wekelijkse voorraadtellingen van de winkels;

-  Je ondersteunt de afdeling Supply Chain in de breedste zin van het woord.

Vereisten

Wie zoeken wij?

-  Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding in een relevante richting;

-  Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;

-  Je kan goed plannen, organiseren en schakelen tussen verschillende werkzaamheden;

-  Je bent goed in het werken met Excel;     

-  Je werkhouding is flexibel, gedreven en accuraat;

-  Je bent fulltime beschikbaar;

-  Je woont in de omgeving van Amsterdam.

 

Enthousiast geworden?

Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met onze HR Manager, Anne-Marie van der Klooster via 0628666022 of recruitment@leapp.nl. Solliciteren kan door via onze website www.werkenbijleapp.nlje CV en motivatie te uploaden.